Home page

Haber Menüsü


Okay Karacan
 
McLaren’in dördüncü dublesi
 
Kariyerinin en iyi yerinde start alan Zonta ve yine kariyerinin en iyi yerinde start alan Diniz, Schumacher ve Fisichella’ya arkadan bindirince, zaten işin şekli belirlenmişti. Bundan sonrası Hakkinen için kolay oldu.
 
NTV-MSNBC
 
 Modernizasyonu 9 ay 10 gün süren 25 milyon dolar harcanan A1 Ring Pisti, doğanın kucağında adeta tabiatla bütünleşen, yarışseverlere mutluluk aşılayan, çok özel bir mekan. Tabii ki pistin karakteristik özellikleri, takvimdeki diğerlerine oranla ayrı bir heyecan katıyor mücadeleye. Bu kez de sıradışı bir yarış izledik. Kanada, Monaco ve Magny-Cours’da kendi stilini tanımlayan ayarlara sahip olmadığını söylediği otomobilini bizzat kendisi ilgilenerek yenileyen Mika Hakkinen, yarış öncesinde yüzde 100’lük uyumdan bahsediyordu. Kazanmaktan başka çaresi yoktu aslında.

   
 
       
    MSNBC News F1'de ikinci yarı başlıyor
MSNBC News Kuzey futbolu çökerken
MSNBC News Farklı, farklı, farklı soru (2)
MSNBC News Lal Denizli'nin gözyaşları...
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Gözler ilk virajda ikisinin yine çarpışıp çarpışmayacağına çevrilmişti ki, virajdan bu kez Schumacher çıkamadı. Kariyerinin en iyi yerinde start alan Zonta ve yine kariyerinin en iyi yerinde start alan Diniz, Schumacher ve Fisichella’ya arkadan bindirince, zaten işin şekli belirlenmişti. Bundan sonrası Hakkinen için kolay oldu. 15 ila 23. turlar arasında sürekli hızlanan Hakkinen pist rekoruna çok yaklaştı. Yarış öncesi motor performanslarının eşit olduğu söylenen Hakkinen-Coulthard ikilisinden Hakkinen cesurca sürdü otomobilini. Devri düşürmesi için kenardan yapılan ikaz bile, aslında onun temposunu kesmedi.
       Pedro De La Rosa’nın 33 tur üçüncü sırada kalması, aslında bir sürpriz değildi. Ama otomobillerin dayanıklılıklarını sorgulayan bu pistte, Supertec’in çok fazla nefesi yetmedi. Şunu gördük ki yarışın üçüncüsüne bile tur bindirecek güce ulaşan Hakkinen’in kullandığı McLaren-Mercedes, geride bıraktığı tüm olumsuzlukları aşmışa benziyor. Bir kez daha McLaren takımının, takım emirleri uygulamayarak olağanüstü bir iş gerçekleştirdiğini, iki sürücüsünü de zirvede tutmasından anlıyoruz. Rubens Barrichello’nun sürücülük yetenekleri, McLaren’lerle yarışmak için yeterliydi, ama otomobilin gücü yetmedi(!?).
       Almanya’ya Mercedes büyük bir sükseyle gidecek, Almanya’da Mercedes mi, yoksa Schumacher mi daha çok ilgi görecek merak ediyorum.
       Avusturya Grand Prix’sinde şimdiye kadar hiç bir Alman birinci olamamış. Tarih tekerrür etti, bu kez dört Alman da yarışı bitiremedi. Heinfeld’in Alesi’ye Fransa’da olduğu gibi çarpması gülünç olarak değerlendirebilir. Oysa büyük bir fırsat ellerine geçmişti.
       Bu arada David Coulthard son bölümde riske girerek 1.11.783 yaptı ve Villeneuve’ün pist rekorunu kırdı. 97’de Villeneuve’ün silik lastiklerle ulaştığı hızı Coulthard 2000’de oluklu lastiklerle kırıyorsa, teknolojiyi durdurmak gittikçe güçleşiyor demektir. Coulthard için bir başka ilginçlik de, dördüncü kez üst üste Avusturya Grand Prix’si ikinciliğiydi.
       Trafiğin olmadığı, doğayla sanayinin içiçe çok rahat yer bulduğu muhteşem Avusturya’nın Spielberg Kasabası, sıradışı bir hafta sonu yaşadı yine. Sadece pistin 300 metresini kullanabilen Schumacher, yarışın birinci saati dolmadan, çoktan İsviçre’deki evine uçuyordu.
       Sonuçta bu bir spor, ama ne spor. Bu cümleleri toparlarken en çok merak ettiğim konu ise Alain Prost’un Nick Heidfeld ve Jean Alesi’ye yarış sonrası neler demiş olabileceği...
 
       
    MSNBC News Valencia'nın hocasına yazık oldu
MSNBC News Bir yarış böyle geçti
 
     
 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Spor Kapak | Futbol | EURO2000 | World2000 | Basketbol | NBA | Formula1 | Motor Sporları
Tenis | Olimpiyat | Diğer | Foto Galeri | Yardım | Araçlar | Arama |Bize Yazın
Reklam | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları