|
|
20 Ağustos 1 Ocakta 12 Avrupa ülkesinde yaşayanların cebinde yeni bir paranın, Euronun olacağı hatırlatılıyor ve insanların bu değişime hazır olup olmadığı sorgulanıyor. Avrupada birçok kişi, şirketlerin ve hükümetin bu yeni para birimi haakında insanlara yeterli bilgiyi vermediğini ve tanıtım yapmadığını düşünüyor. |
Avrupa Ticaret ve Endüstri Odası Genel Sekreteri Arnaldo Abruzzini, küçük ve orta boydaki şirketlerin üçte birinin, 1 Ocakta gerçekleşecek bu değişkliğe hazırlanmak için henüz hiçbişey yapmadığını belirtiyor. Dolarda hızlı düşüş endişe yaratıyor BBCnin haberine göre, Avrupa ülkelerinde yapılan anketlerden çıkan sonuç, insanların büyük çoğunluğunun Euroya geçme ve bu geçişin nasıl olacağı konusunda adeta kafalarını kuma gömmüş durumda oldukları yönünde. POLİTİKACILAR DA ENDİŞELİ... Bu durum Avrupadaki siyasi liderleri endişelendiriyor. Avrupa Parlamentosu Başkanı Nicole Fontaine, insanların Euroya geçişle daha yakından ilgilenmeleri için teşvik edilmeleri gerektiğini belirtiyor. Euroya en hazırlıklı ülke Hollanda Fontaine, artık geriye dönüş olmadığı için, kimsenin Euroya geçişin neden olumlu bir adım olacağını tekrar açıklamaya gerek görmediğini belirtiyor. KAMPANYALAR BAŞLIYOR Küçük sorunları daha kolay kabul edebileceklerini vurguluyor. Ancak Euronun tanıtımını üstlenen reklam kampanyaları Fontainele aynı fikirde değil. Euronun Fransadaki reklamlarını hazırlayan Fransız reklamcılık grubu Publicisın Yönetim Kurulu Başkanı Maurice Levy, çok fazla bilginin insanları iteceği düşüncesinde. Levy, zaman yaklaştıkça kampanyaların da artacağını belirtiyor. Ancak insanlar büyük ihtimalle 1 Ocak gününe kadar bu değişimle pek fazla ilgilenmeyecek. |
||||
Bankaların kara tahtaları siliniyor | |||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler | Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||||||||||||