|
|
|
Avrupa Ticaret ve Endüstri Odası Genel Sekreteri Arnaldo Abruzzini, küçük ve orta boydaki şirketlerin üçte birinin, 1 Ocakta gerçekleşecek bu değişkliğe hazırlanmak için henüz hiçbişey yapmadığını belirtiyor.
Dolarda hızlı düşüş endişe yaratıyor

BBCnin haberine göre, Avrupa ülkelerinde yapılan anketlerden çıkan sonuç, insanların büyük çoğunluğunun Euroya geçme ve bu geçişin nasıl olacağı konusunda adeta kafalarını kuma gömmüş durumda oldukları yönünde.
POLİTİKACILAR DA ENDİŞELİ...
Bu durum Avrupadaki siyasi liderleri endişelendiriyor. Avrupa Parlamentosu Başkanı Nicole Fontaine, insanların Euroya geçişle daha yakından ilgilenmeleri için teşvik edilmeleri gerektiğini belirtiyor. 
Euroya en hazırlıklı ülke Hollanda

Fontaine, artık geriye dönüş olmadığı için, kimsenin Euroya geçişin neden olumlu bir adım olacağını tekrar açıklamaya gerek görmediğini belirtiyor.
KAMPANYALAR BAŞLIYOR
Küçük sorunları daha kolay kabul edebileceklerini vurguluyor. Ancak Euronun tanıtımını üstlenen reklam kampanyaları Fontainele aynı fikirde değil.
Euronun Fransadaki reklamlarını hazırlayan Fransız reklamcılık grubu Publicisın Yönetim Kurulu Başkanı Maurice Levy, çok fazla bilginin insanları iteceği düşüncesinde.
Levy, zaman yaklaştıkça kampanyaların da artacağını belirtiyor. Ancak insanlar büyük ihtimalle 1 Ocak gününe kadar bu değişimle pek fazla ilgilenmeyecek. |
|