|
AutoShow Foto Galeri |
|||
Samara, Vega ve yeni Niva 4x4 modellerinin sergileneceği fuarda, herkesin zevkine göre bir Lada bulacağı düşüncesinden hareketle, Lada kullanıcılarına ve sevenlerine araçların tanıtımı gerçekleştirilecek. Anadolu Grubunun en köklü kuruluşlarından Çelik Motor Tic. A.Ş., Mart 1999dan itibaren Ladanın binek otomobillerinden Vega Sedan, Vega Sport ve Vega Station Wagon modellerinden oluşan Vega serisinin ulaştığı büyük başarı ve beğeni sonrasında serinin son üyesi Vega Hatchback, CNR Autoshow Fuarı sonrasında pazara sunacak. Vega Hatchback, serinin diğer modelleri gibi 1500 cc, 16 V ve 95 beygirlik çok noktadan enjeksiyon motora sahip olup, merkezi kilit , otomatik camlar ve alaşım jantlar standart, klima opsiyonel ekipman olarak yer alacak. Lada Samara Hatchback modelinin uzun yıllar pazarda devam ettirdiği büyük başarıyı ve satış performansını Vega Hatchback modelinin daha da üst seviyelere taşıyacağı tahmin edilmektedir. Ocak 2000de pazara sunulan ve sınıfında önemli satış adetlerine ulaşan Vega Wagon modelinin 16 supaplı motora sahip Vega Wagon 16V modeli de Autoshow Fuarında sergilenecek ve 2001 yılında satışa sunulacak. Bu modelde de merkezi kilit,otomatik camlar, alaşım jantlar standart, klima opsiyonel ekipman olarak yer alacak. ÇELİK MOTOR, TİCARİ ARAÇ SINIFINDA DA YERİNİ ALIYOR. Çelik Motor, ticari araç sınıfında da yerini almak için yeni bir atılım içerisindedir. Kasım ayından itibaren dünyada birçok ülkede satışı yapılan ve kullanıcısı tarafından büyük beğeni kazanan GAZ marka ticari araçlar, Çelik Motor güvencesiyle Türkiyede satışa sunulacak. GAZELLE ve SOBOL versiyonlarıyla satışa sunulacak olan GAZ marka ticari araçlar; minibüs, panelvan, pick-up modelleriyle rakiplerine oranla çok daha ekonomik seçenekler sunacak. Lada ithal otomobil pazarında 2000 yılı ilk dokuz aylık satışlar itibariyle toplam 10.550 adetle ilk beşte yer almanın gururunu yaşıyor. %7 pazar payına ulaşan Lada, ilk beşte yer alan markalar arasında ABden ithal edilmeyen ve ithalat vergisi vermek zorunda olan tek marka olarak göze çarpıyor. 2000 yılında toplam 12.500 adet satış hedefine ulaşma açısından emin adımlarla ilerleyen Lada, 2001de de kullanıcılarının güvenini ve beğenisini devam ettirerek daha yüksek pazar payına ulaşmayı hedefliyor. |
||||
Auto Show 2000 Fuarı açıldı Yeni Volvo S60 Türkiye'de Corsa'dan üçüncü nesil Yeni Laguna: İki otomobil, iki felsefe Hem asil, hem teknolojik: Rover 75 Yeni Seat Arosa: Sınırsız özgürlük Yeni Seat Leon: Çok konuşulacak, çok kıskanılacak |
|||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler | Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||||||||||||