|
|
|
Hedef: Avrupada pazarın bu segmentinin üç büyük aktöründen biri olmak.
Renault, Yeni Laguna projesiyle, dış tasarım olarak birbirinden farklılık gösteren 5 kapılı bir hatchback ve bir stationı aynı anda sunuyor. Renault, projeye başlarken iki karoser arasında belirgin bir ayrıcalık olmasını öngörüyordu. Fransa Renault Pazarlama Direktörü Thierry Dombreval İki otomobil, iki felsefe, iki konum: canlı, dinamik ve sportif bir hatchback ile estetik, şık, üst sınıf, titiz müşterilere yönelik ve bazılarının arazi stationı kategorisine sokacağı modern bir station diye açıklıyor.
Bu farklılıklar sadece otomobillerin tasarımında değil, içeriğinde de kendini gösteriyor. Gam, donanımlar ve ürün tanımı farklı. Örneğin, Touring felsefesi taşıyan Yeni Laguna station, tek dokunmalı kumandalı 5 vitesli otomatik şanzımanla kullanılan 3 lt V6 24V 210 HPlik motora sahip.
Önceki modellerden biraz daha uzun olan (4.51 m ve 4.62 mye karşı 4.58 ve 4.70 m) ve M2 segmentinin ortasının üstünde yer alan yeni Yeni Laguna hatchback ve station, santimetrelerin dayanılmaz artışına boyun eğmediler. Bu bilinçli tercih, bütünlük, ağırlık ve dolayısıyla performansla yakıt tüketiminin kontrol altında tutulmasını amaçlarken, otomobillerinin S segmenti sedanlar kadar uzun olmasını istemeyen müşterilerin taleplerini de karşılıyor.
|
|