Home page
Haber Menüsü


Tofaş, tüketiciye yakınlaşacak
Tofaş’ın eski CEO’su ve FIAT’ın Uluslararası İş Geliştirme Bölümü Başkanı Nahum, Tofaş’ın ‘Yeni Türkiye’ hedefiyle tüketiciye en yakın otomotiv şirketi olmayı hedeflediğini belirtti.
İstanbul
AA
18 Mart— Türkiye’nin en büyük otomotiv şirketlerinden Tofaş, önümüzdeki dönemde marka yerine, kurum kimliğiyle gündemde olacak. hedefini “Yeni Türkiye” olarak belirleyen Tofaş, bu yıl uygulanacak projelerle tüketiciye en yakın otomotiv şirketi olmayı amaçlıyor.

   
 
       
   
MSNBC News Otomotiv üretimi yüzde 17 düştü
MSNBC News Jan Nahum, Fiat'ın yönetiminde
MSNBC News Fiat: Nahum büyük katkı yapacak
MSNBC News Tofaş 'kuş' serisini sorguluyor
MSNBC News Tofaş'tan 100 bininci Doblo
MSNBC News Bosch otomotivde Türkiye'yi seçti
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Tofaş’ın yeni vizyonu ve hedeflerini basın toplantısıyla tanıtan Tofaş’ın eski CEO’su ve Fiat’ın yeni Uluslararası İş Geliştirme Bölümü Başkanı Jan Nahum, bugünden sonra Tofaş’ın bir kurum markası olacağını söyledi.
       Fiat, Alfa Romeo ve diğer hizmetlerin Tofaş’ın bu kurum şapkası altında yer alacak markalar olacağını belirten Nahum, bayilerinin yerel faaliyetlerinde markaların ön plana çıkacağını, showroomların da, marka kimliklerini yansıtacağını ifade etti. Jan Nahum, kuş serisinin talep geldiği sürece üretiminin devam edeceğini ve bu serinin varlığını, Doğan, Kartal ve Şahin’den oluşan özel bir marka dizaynı altında sürdüreceğini de sözlerine ekledi.
       Ürettikleri yüksek teknoloji ürünü araçlar ile müşterilerinin yaşam kalitelerini artırmayı istediklerini söyleyen Nahum, Tofaş’ın yeni vizyonunun, Fiat’ta “renkli, dinamik, yenilikçi, iyimser” kimlik olarak ve Alfa Romeo’da ise “güç, spor, farklılık” olarak yansıyacağını anlattı.
       Tüketiciyle iletişimde kullanılacak görsel malzemelerin Tofaş’ın kurum, Fiat ve Alfa Romeo’nun ise marka olarak algılanılmasına hizmet edeceğini açıklayan Jan Nahum, bu yıl uygulanacak projelerle tüketiciye en yakın otomotiv şirketi olmayı hedeflediklerini belirtti.
       Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Nahum, “değişim yaratıcılıkla başlar” sloganıyla yeni bir kurumsal reklam kampanyası başlattıklarını açıkladı. Nahum ayrıca, Tofaş’ın sunduğu çağdaş ürün ve hizmetlerle “Yeni Türkiye”nin gelişiminde üzerine düşen görevi yapacağını söyledi.
       
    TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor  
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları