| | | Tofaşın yeni vizyonu ve hedeflerini basın toplantısıyla tanıtan Tofaşın eski CEOsu ve Fiatın yeni Uluslararası İş Geliştirme Bölümü Başkanı Jan Nahum, bugünden sonra Tofaşın bir kurum markası olacağını söyledi.
Fiat, Alfa Romeo ve diğer hizmetlerin Tofaşın bu kurum şapkası altında yer alacak markalar olacağını belirten Nahum, bayilerinin yerel faaliyetlerinde markaların ön plana çıkacağını, showroomların da, marka kimliklerini yansıtacağını ifade etti. Jan Nahum, kuş serisinin talep geldiği sürece üretiminin devam edeceğini ve bu serinin varlığını, Doğan, Kartal ve Şahinden oluşan özel bir marka dizaynı altında sürdüreceğini de sözlerine ekledi.
Ürettikleri yüksek teknoloji ürünü araçlar ile müşterilerinin yaşam kalitelerini artırmayı istediklerini söyleyen Nahum, Tofaşın yeni vizyonunun, Fiatta renkli, dinamik, yenilikçi, iyimser kimlik olarak ve Alfa Romeoda ise güç, spor, farklılık olarak yansıyacağını anlattı.
Tüketiciyle iletişimde kullanılacak görsel malzemelerin Tofaşın kurum, Fiat ve Alfa Romeonun ise marka olarak algılanılmasına hizmet edeceğini açıklayan Jan Nahum, bu yıl uygulanacak projelerle tüketiciye en yakın otomotiv şirketi olmayı hedeflediklerini belirtti.
Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Nahum, değişim yaratıcılıkla başlar sloganıyla yeni bir kurumsal reklam kampanyası başlattıklarını açıkladı. Nahum ayrıca, Tofaşın sunduğu çağdaş ürün ve hizmetlerle Yeni Türkiyenin gelişiminde üzerine düşen görevi yapacağını söyledi. | |