|
Votron, Dışbankın Türk bankacılık sektöründe yüzde 2 düzeyinde olan payının yüzde 6ya çıkarılmasını hedeflediklerini kaydederken, Kredilerin Gayri Safi Milli Hasılaya oranı konusunda daha gidilecek yol var. Pazar daha da büyüyecek. Bu nedenle perakende bankacılığa ağırlık vereceğiz dedi.
Dışbank için neden borsa değerinin üzerinde fiyat ödedikleri konusunda ise Votron, Çünkü çok iyi bir şirket, bu nedenle piyasa değerinin üzerinde para verdik. Ödediğimiz para buna değerdi dedi.
Votron, KOBİlere ve perakende bankacılığa yönelik yeni ürünler sunulacağını belirterek, ticari bankacılığa da yoğunlaşılacağını vurguladı. Türk bankacılık sektörüne ilginin yoğunlaşacağını ifade eden Votron, Avrupada 25 ülkede yapmaya çalıştığımız uygulamayı Türkiyede de yapacağız. Biz şu anda elimizde olan Dışbanktan çok memnunuz. Organik olarak büyümek üzere faaliyetlerimizi sürdüreceğiz dedi.
REKABETTE DENEYİM SAHİBİ
Votron, rekabet konusunda deneyimli olduklarını ifade ederek, Özellikle dağıtım kanallarını yönetmekte başarılıyız, uzmanlığımız internet ve kredi kartları konusunda. Sahip olduğumuz 15 bin şubenin deneyimini kullanacağız dedi. Fortis CEOsu Votron, Türkiyenin yeniliklere açık, çabuk tepki veren bir pazar olduğuna işaret ederken, Avrupa yılda ortalama yüzde 2 büyüyor. Türkiye ise yüzde 9. Bu nedenle gelişen pazarda olmak istedik dedi.
Votron, Türkiyede ileride önemli bir oyuncu olmayı amaçladıklarını kaydederek, şunları söyledi:
(Fortisi büyüteceğiz) derken, tespit ettiğimiz 4 büyüme alanından bir numaralısı müşterilerdi. Müşteriyi her zaman ön plana koymayı amaçlıyoruz. Hizmet kalitesi ve müşteriye yönelik olma bizim dilimizdir. Dışbanktan da, aynı dil olduğu için hoşlanıyoruz. Aynı dili konuşacağız. Kendilerinin bu güçlü müşteri ilişkileriyle büyümelerini bekliyoruz. Bütün müşterilerimizin memnun olmasını istiyoruz. Bunu ölçüyoruz. Çok gayret ediyoruz. Bunun hep çıtasını yükseltmeye çalışıyoruz. Dışbank aynı özelliklere sahip bir banka. Onun için bu bizi heyecanlandırıyor. | |