Home page
Haber Menüsü


Gelirin ancak yüzde 20’si tasarrufa
Kriz öncesi gelirin yüzde 25’i tasarrufa ayrılırken, bu oran 2002 sonunda yüzde 20’ye düştü.
İstanbul
CNBC-E
20 Ocak— 2001 Şubat krizi öncesi tasarruf yapanlar gelirlerinin yaklaşık yüzde 25’ini tasarrufa ayırabilirken, kriz sonrası bu oranının yüzde 18’e düştüğü görülüyor. 2002 yılı sonunda ise bu oran yeniden yüzde 20’ye yükseldi.

   
 
       
   
MSNBC News Akçakoca: Mevduata güvence 20 bin Euro olacak
MSNBC News Ağustos'ta getiri lideri mevduat
MSNBC News Mevduat güvencesine sınırlama
MSNBC News Toplam mevduat 1.1 katrilyon arttı
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Strateji/GFK tarafından yapılan kriz öncesi ve sonrası tasarrruf eğilimleri araştırmasına göre, Türk halkı en yoğun olarak tasarrruflarını dolara yatırıyor. Bunu da TL ve altın izliyor.
       Araştırmanın sonuçlarına göre, 2002 yılı sonunda tasarruf yapan kitlenin oranında kriz sonrası döneme göre artma olduğu görülüyor. Ancak bu oran kriz öncesi tasarruf yapma oranına ulaşamıyor.
       Araştırmaya göre, Türk halkının büyük bir bölümünün tasarruflarını banka dışında değerlendirmeyi tercih ediyor.
       Ayrıca, Türk halkı en çok işsizlik, hastalık, yaşlılık gibi durumlarda güvence olması amacıyla tasarruf yapıyor. Tasarruf yapanlar ve yapmayanlar ayrımında bakıldığında, her iki grupta da güvence olması amacıyla tasarruf yapma eğiliminin yüksek olduğu görülüyor.
       Tasarruflarını döviz olarak değerlendirenlerin tasarruf yaparken doları, Euro’ya tercih ettikleri görülüyor.
       
    TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor  
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları