Home page
Haber Menüsü


Toyota satışlarına Pitt doping yaptı
Japon otomobil üreticisi Toyota’nın reklam kampanyasında aktör Brad Pitt’i oynatması ardından, satışlarında ciddi yükseliş gözlendi.
İstanbul
AA
18 Eylül— Toyota Corolla’nın Mart ayından bu yana gösterimine başlanan ve Amerikalı aktör Brad Pitt’in rol aldığı reklam filmlerinin, müşteri profilinde önemli değişikler yarattığı bildirildi. Toyota Corolla’nın yeni versiyonu Corolla Family’in test sürüşü öncesinde düzenlenen basın toplantısında konuşan Toyotasa Genel Müdürü Volkan Eren, Mart ayında Türkiye otomobil pazarında en çok satan marka olduklarını hatırlatarak, Mart-Ağustos arasındaki binek otomobil satışlarnında da geçen yıla oranla pazar paylarını üçe katlayarak yüzde 9.6’lık payla dördüncü sıraya yükseldiklerini belirtti.

   
 
       
   
MSNBC News Otomotiv pazarının %20'si Renault'ta
MSNBC News Otomotiv ihracatı yüzde 10.7 arttı
MSNBC News Toyota üretim ağırlığını kaydırıyor
MSNBC News Toyota pazar payında 3. sırada
MSNBC News Toyota 2.9 milyar dolar kâr etti
 
NTVMSNBC Reklam  
 

 
MÜŞTERİ PROFİLİ DEĞİŞİYOR
       Eren, yeni Corolla ürün gamının Sedan, Hatchback, Verso, T-Sport ve Family olmak üzere 5 farklı gövde versiyonuyla pazara verilmesi ve Corolla ile birlikte başlayan Brad Pitt’li yeni reklam kampanyasının de etkisiyle müşteri profilinde önemli değişikler yaşandığını bildirdi. Eren, şunları kaydetti:
       “Yeni Corolla ile birlikte, Toyota Plazalara gelen müşteri kitlemizin yaş ortalaması daha genç. Geçmiş dönemde 34 yaş altı müşteri oranımız yüzde 25 civarındaydı. Özellikle hatchback versiyonlarında 34 yaş altı müşteri oranı yüzde 41 yükselmiştir. Bayan müşteri oranında da artış var. Tüm Corolla ürün gamında bayan müşteri oranları yüzde 15’ten yüzde 25’e yükseldi. Eğitim ve gelir düzeyi yükselmiştir. Corolla müşterileri arasında yüksek öğrenimlilerin oranı yüzde 47’den yüzde 56’ya yükselmiştir.”
       Eren, belirsizlere karşın Toyotasa’nın 2005 yılına kadar koyduğu hedeflere kararlıkla ilerlediğini belirterek, üretilen yeni modelin Avrupa’ya da gönderileceğini söyledi.
       
FİYATLAR 30 MİLYARDAN BAŞLIYOR
       Adapazarı tesislerinde üretilen Corolla Family, Terra ve Sol isimli iki farklı donanıma, 7 farklı renk seçeneğine ve 1.6 litre benzinli motora sahip.
       Üst donanım versiyonu olan Sol’de dijital klima, sürücü, yolcu ve yan hava yastıkları, alaşım jantlar ve geniş tabanlı lastikler bulunuyor. Corolla Family ürün ailesinin fiyatı, 29 milyar 206 milyon liradan başlıyor.
       
    TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor  
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları