|
Otomotivde ciro % 50 azaldı Otomotiv ihracatı 4 ayda %5.4 arttı Otomotiv ihracatı ithalatı solladı Otomotivciler ihracatla moral arıyor Aybar: Otomotiv canlanmaya başladı Dünya otomotiv sektörü hız kaybediyor |
|||
Otomobil firmaları arasında giderek kızışan rekabet, GTI sınıfına da sıçradı. Firmalar, güçlü motorlar ve sportif süspansiyonlarla donatılmış modelleriyle, hız tutkunu genç sürücüler arasındaki pazar paylarını genişletmeye çalışırken, bu modellere olan ilgi her geçen gün artıyor. Porsche, Ferrari, Maserati ve Lotus gibi gücün simgesi haline gelen markaları alamayan hız tutkunları, içlerindeki Yarışçı ruhu, bu markalara göre daha mütevazı fiyat ve donanımlarla satılan modellerle sakinleştirmeye çalışıyor. ÜRÜN YELPAZESİ GENİŞLİYOR Türkiyede faaliyet gösteren firmalar, hız tutkunlarına yönelik üretilen ve standart versiyonlardan farklı olan modellerini peşpeşe piyasaya sürmeye devam ediyor. Son olarak TOFAŞ Palio 1.6 16 V Sporting, Honda Civic Type- R ve Toyota da Corolla 1.8 T-Sport modelini özellikle gençlerin beğenisine sunarken, Renault, Opel, Subaru ve Peugeot gibi firmalar da ürettikleri Asfalt canavarlarını uzun süredir müşterileriyle buluşturmayı sürdürüyor. FİYATLAR 75 MİLYARA KADAR ÇIKIYOR En büyük özellikleri tork ve beygir gücü yüksek motorları olan ve sıfırdan 100 kilometre hıza ortalama 5.5-9.6 saniye arasında ulaşabilen bu modellerin fiyatları ise 75.5 milyar liraya kadar çıkabiliyor. |
||||
Bankaların kara tahtaları siliniyor | |||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler | Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||||||||||||