| | | Ankete katılanlardan biri, yeni başladığı bir işte daha ilk gün bilgisayarında sorunla karşılaştığını söylüyor. Yardım tuşuna (F1) basan bu kişi sorunu yeni de çözememiş. Bunun nedenini ise şöyle açıklıyor: Bekledim ama bilgi işlemden kimse gelmedi.
Bir başkası, fareyi ayağı ile kullanmaya çalıştığını itiraf ederken, elektrikli dikiş makinesinin pedalına benzediği için böyle bir şey düşündüğünü yazmış. Bir başkası çalışmayan monitörünü tamir ettiği için bilgi işlem elemanına hizmetinin karşılığı olarak 25 pound ödemek istemiş. Bu arada monitör de bozuk değilmiş, sadece pirizi fişe takılmamış.
Bir kadın bilgisayar kullanıcısının başına gelenler ise daha ilginç. Sohbet odalarında, başlığında kamçı ve krem kelimelerinin yer aldığı bir kanalı ilginç bulan kadın, bir süre sohbet ettikten sonra bunun bir yemek pişirme kanalı olmadığını fark etmiş.
Novatech yetkilileri bu çalışmayı, hayatımızın bir parçası haline gelen bilgisayarlarla insan arasındaki ilişkileri göstermek için yapmış. | |