|
YANLIŞ SEÇİM: PRESTİJ KAYBI Avustralyada olduğu gibi Malezyada da geçen yılki başarıları aratan görüntüler çizen McLarenin, son yarışta şiddetli yağmurda bile kuru lâstikleri tercih etmesi yarış sonrasında eleştirildi. Takım yöneticileri kendilerini savunurken, pilotlar ve taraftarlar ortaya çıkan tablodan hiç de memnun değil. Malezya GPsi başladıktan bir süre sonra bastıran şiddetli yağmur nedeniyle, Ferrari takımı her iki araca da ıslak-kuru şartlara uygun lâstik koymayı tercih etmişti. Birden bastıran Muson yağmurunun aynı hızla kesilmesi ve Sepang pistinin hızla kuruması, Ferrariye yararken, McLaren bu yarış sonrasında puan ve prestij kaybına uğradı. Barrichellodan Schumiye sert çıkış HÄKKINENİN YETERSİZ ÇABASI |
||||
Avustralya GPsinin ikincisi David Coulthard bu kez üçüncülükle yetindi. Sadece Michael Schumacherin ve Rubens Barrichellonun değil Hainz-Harald Frentzenin ve Ralf Schumacherin de kendisini geçmesine izin veren Mika Häkkinenin son turlarda yaptığı atak ise ünlü pilotun sadece 1 puan almasına yetti. Malezya GPsi ile ilgili olarak; Yarışın en iyi yanı, bitmiş olması şeklinde konuşan Häkkinen, kötü hissettiğini her fırsatta dile getirdi. COULTHARD OTOMOBİLİ BİR TÜRLÜ BEĞENMEDİ |
||||
Sezon başından beri otomobillerin yetersiz olduğundan şikâyet eden David Coulthard da Formula 1 takımları içindeki yerlerinin sarsılmasından ve hakimiyetin son yarışta duble yapan İtalyan takıma geçmesinden oldukça rahatsız. Şu anda otomobilimiz yeteri kadar hızlı değil diyen ve Ferrarinin hakettiği yerde bulunduğu yorumunda bulunan İskoç pilot; 1998de onlara (Ferrariye) yaptığımızı şimdi onlar bize yapıyorlar. Çok sıkı çalışmak ve aracımızı geliştirmek zorundayız. Yapmamız gereken bu dedi. Takım takım Malezya GPsi analizi HÄKKINEN EN İYİ ZAMANLARI YAPTI |
||||
Yarışın sonlarında atağa geçen fakat Verstappen ve Frentzen tarafından sıkıştırılınca 6. sırada kalan Häkkinen; Malezyada gerçekleştirilen en iyi tur zamanlamalarının sahibi oldu. Tur zamanlarıma bakacak olursanız, diğer pilotlara göre en iyi zamanları benim gerçekleştirdiğimi görürsünüz. Fakat artık çok geçti. Yağmurda sürmek oldukça kötüydü. Sorunların bu tür şeylerden kaynaklandığını biliyoruz şeklinde konuştu. Olumsuz hava ve pist koşulları nedeniyle bir çok pilotun yarış dışında kalmasına ve yaşadığı tüm sorunlara rağmen Fin pilot, Malezya GPsinde finişi gördü. Mika Häkkinen; Spin atmadım. Fakat oldukça dikkatli ve yavaş sürüyordum dedi. YÖNETİCİLER DURUMDAN MEMNUN! Mercedes-Benz motorspor yöneticisi Norbert Haug, pilotların yaşadığı hayal kırıklığına rağmen, umutsuzluğa kapılmanın yersiz olduğunu belirtiyor. Haug, McLarenin yarışı tamamlamış olmasından dolayı mutlu olduğunu da belirtti. Haug; Aracı geliştirmemiz gerek fakat Ferrarinin ardından da ikinci olduğumuz açık şeklinde konuştu. Son yıllarda en iyi sonuçları takımlarının aldığını söyleyen ve bunu tekrar etmek için çalışacaklarını belirten Haug, Mika Häkkinenin 6. sırada yer aldığı için huzursuz olduğunu, savaşçı kimliği sayesinde bu durumu da aşacağını, David Coulthardın da olumlu düşüncelere sahip olduğunu belirtti. BRAWN: MCLARENİ HAFİFE ALMIYORUM |
||||
Ferrari takımından da McLarenin durumuna ilişkin yorumlar yapılmakta. Takımın teknik yöneticisi Ross Brawn; Son yıllarda hiç bu kadar kötü bir durumda olmamışlardı diyen takımın güçlü ismi, Ferrarinin bu başarısını elinde tutmak için de çalışması gerektiğini biliyor. Kötü durumda olduklarında tehlikeli olduklarını biliyorum. Bu yüzden onları hafife almıyorum şeklinde konuşan Ross Brawn, kazanılan başarı nedeniyle rahatlamamaları gerektiğini; çünkü geçmişte bir çok kez McLarenin zor durumlarda bile kendilerini geride bırakmış olduğunu hatırlattı. |
||||
|
|||||||
Spor Kapak | Futbol | EURO2000 | World2000 | Basketbol | NBA | Formula1 | Motor Sporları Tenis | Olimpiyat | Diğer | Foto Galeri | Yardım | Araçlar | Arama |Bize Yazın Reklam | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||