|
AutoShow Foto Galeri |
|||
Asfalt yolların dışında da rahatça ilerleyebilen araçlar sınıfında, monokok gövde ve bağımsız süspansiyonu ile X5, sürüş dinamiği ve güvenlik açılarından yeni ufuklar açıyor. Bu yeni pazarda, teknik açıdan en ileri dört tekerlekten çekiş teknolojisine sahip, tamamen yeni geliştirilen bir araç olan X5, BMWnin tipik sürüş ve konfor özelliklerini barındırıyor. X5, bugüne kadar arazi kullanım özelliği taşıyan araçlar ile ulaşılamayan yol sürüş konforu, tüm yol şartlarında kendini gösteren performans kapasitesi, yola performans aktarımı ve en üst seviyede teknoloji -yeni geliştirilen ve dört tekerleğe de fren müdahalesine imkan tanıyan dört çeker sistemi, ASC+T- sunmakta. X5, üstün performansını hem asfaltta, hem yol dışında gösterebilmekte. Doğal olarak BMW SAV, güvenlik kriterlsri açısından diğer BMW otomobilleri ile aynı yüksek standartlara sahip. Arazi kullanımına uygun diğer araçlar ile kıyaslandığında X5, monokok gövdesi ve BMWye özgü F.I.R.S.T. entegre güvenlik paketi ile, kaza anında yolcu ve yaya güvenliğinde yeni bir ölçü ortaya koymakta, Ön hava yastıkları, ön ve arka için yan hava yastıkları ve kafa hava yastıkları ile hava yastığı sayısı ona ulaşmakta. BMW spor aktivite aracının motor yelpazesi, üstün V8, çalışma sakinlikleri ile ünlü sıralı B silindirli motorlar ve teknolojik zirveyi oluşturan doğrudan püskürtmeli B silindirli dizel motorlardan oluşuyor. Bir BMWden beklenen diğer bir unsur olan sürüş konforu da bu yeni araçta fazlasıyla sunulmakta: Spor paket, xenon farlar, çok fonksiyonlu direksiyon, elektrikli ayarlanabilen arka koltuk sırtlıkları ve arka yolcular için ayrı havalandırmanın yanı sıra, üstün HiFi sistemi, navigasyon sistemi, konfor koltukları, bagaj va tavan üstü taşıyıcıları. X5, boyutları sayesinde, BMWnin tipik performanslı ve kolay kullanım stiline uymakta. 4.66 m. uzunluk, 1.72 m, tavan yüksekliği ve 1.87 m. genişlik değerleri, X5in misyonunu açığa vurmakta: BMWye has hareket kabiliyeti -örneğin manevralarda- ve aynı zamanda bu tip araçtan beklenen cömert bir iç hacim. Tasarımcılar, bu boyutlardaki bir araç için çevik ve kaslı bir görünüm sağlamış. Performansı, görünüşün tamamlayıcıları olarak öndeki 19 inçlik jantlar, kısa ön pövde uzantıısı ve arka tekerlekleri ön plana çıkaran çekilmiş arka yan panel kıvrımları ile bütünleşmekte. BMW tasarım ayrıntıları ise böbrek panjurları, vurgulanmış çift yuvarlak farlar, arka yan camların arka köşelerindeki kavis ve iki parçadan oluşan bagaj kapağına entegre edilen L şeklindeki arka farlar olarak sayılabillr. X5, yeni iç mekan duygusu ile BMW otomobilleri içinde ayrı bir yer almakta: Yüksek sürüş pozlsyonu, geniş baş mesafesi ve güçlü tavan yan direklerinden meydana palen iç mekan boyutlarından doğan bir emniyet duygusu. Konfor ve kişiselletirme olanakları ile diğer BMW otomobllleri ile aynı özelliklere sahip olan X5, hacim duyguları ila bu konseptin bu alanlardaki üstünlüğünü açıkça yansıtmakta. Kullanıldığı her yerde, virajlı şehir dışı yollarda, sportif ve dinamik olarak, zor zemin şartlarında veya yolların dışında, X5 tüm beklentileri aşarken, üstüne de BMW sürüş keyfini eklemekte. |
||||
Skoda'dan yeni modeller Corsa'dan üçüncü nesil Mini Cooper yeniden doğdu Yeni Volvo S60 Türkiye'de Sürüş zevkine adanmış üstün bir araç, Clio Renault Sport V6 |
|||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler | Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||||||||||||