Home page
Haber Menüsü


Genç neslin tercihi Yeni Rover 25
Rover 25’te sürüş konforu ve keyfini en yüksek seviyeye çıkartmak için şaside geliştirmeler yapan Rover, otomobilin iç ve dış tasarımına uygulanan yeni parçalar ve dizaynı yüzde 40 oranında değiştirdi.
NTV-MSNBC
3 Kasım — Yeni Rover 25’i yaratmak için Rover tasarımcıları önceki modelin en çok beğenilen özelliklerini alıp farkedilir ve karakterli bir hale getirdiler. Daha derinleştirilen ızgaranın yanlarına Rover 75 stilindeki dörtlü farlar yerleştirildi.

   
 
       
    MSNBC News AutoShow Foto Galeri
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Rover 25’in yeniden tasarlanan ön ve arka tamponlarına ekstra darbe emme özelliği eklenmiş, gövde ile aynı renk daha büyük yan aynalar ise daha iyi bir görüş sağlıyor. Kolay kavrama için tasarlanan bagaj açma yeri ile otomobilin arkasına eklenen yeni krom kaplama ise, Rover 25’e klasik bir hava vermeyi hedeflemiş.
       Rover 25’te 15 inch’lik ‘Honeycomb’, ‘Coronet’, ‘Octet’ ve ‘Fission’ ve 16 inçlik spor ‘Active’ alternatiflerinden oluşan beş yeni alaşım jant tasarımı mevcut. Otomobilin 11 adet dış boya seçeneği arasında Sienna Gol, Wedgewood Blue ve Alumine Green gibi yeni renkler de var.
       
ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ İÇ TASARIM
       Rover 75’e benzer bir yaklaşımla Rover 25’te, üçü ‘spor’ konsept olmak üzere yedi donanım seviyesi sunuluyor. Bu alternatifler, yeni serideki yüksek kalite döşemelere sahip geliştirilmiş iç tasarımda kendilerini gösteriyor.
       Yolcuların rahatını arttırmak için bütün ön koltuklar yan destek sunuyor, güvenli oturma için özel yeni bir spor koltuk da tasarlanmış. Arka koltuktaki yolcular ise üst donanım seviyelerindeki arka başlıkların yanısıra, artık daha geniş bacak boşluğundan ve arka koltuktaki kol dayamadan yararlanabiliyorlar.
GÜÇLÜ MOTORLAR
       Rover 25 motorlarında çok önemli değişiklikler bulunuyor. Piyasaya sunulan bütün motorlar, 2001’de yürürlüğe girecek olan EU3 emisyon standartlarına uygun olacak şekilde üretilmiş. Bu, bütün 16 subaplı K serisi motorlarında tam sıralı yakıt enjeksiyonu ve direkt ateşleme ile geliştirilmiş bir motor yönetimin sistemini kapsıyor. Daha önceki 1.4 litrelik 8 subaplı 75 BG motorun yerini 16 subaplı 84 BG versiyonu alırken, 1.4 litrelik 103 BG motor en son haliyle devam ediyor.
       
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları