Home page
Haber Menüsü


Tofaş, kendini rekora hazırlıyor
Ertelenmiş talebin düşük faizli taşıt kredileriyle birleşimi, otomotiv şirketlerini umutlandırıyor. Tofaş CEO’su Avesani, göreve gelmesi ardından yaptığı ilk açıklamada, satışta 180 bin rakamına ulaşacaklarını söyledi.
İstanbul
AA
14 Nisan 2004 — Tofaş CEO’su Diego Avesani, bu yıl 80 bini ihraç edilmek üzere 180 bin otomobil satmayı hedeflediklerini söyledi. Avesani, Koç Holding iştiraki olan Tofaş’ta CEO’luk görevine getirilmesi ardından yaptığı ilk açıklamada, Türkiye’de 3 yıl içinde 390 milyon Euro yatırım planladıklarını belirterek, yıllık üretim kapasitesini 300 bin araca çıkaracaklarını söyledi.

   
 
       
   
MSNBC News Tofaş, yeni modelde Fiat'ı bekliyor
MSNBC News Otomotiv üretimi rekora gitti
MSNBC News Migros'ta satış hedefi 2 milyar dolar
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Avesani, bu yıl 750 milyon Euro’luk bir ihracat rakamına ulaşmayı beklediklerini, geçen yıl ise toplam 6 milyar dolarlık otomobil ihracatı gözönünde bulundurulduğunda Tofaş’ın ihracatının toplam ihracatın altıda birine tekabül ettiğini söyledi.
       Tofaş CEO’su Avesani, 2004 yılında iç pazarda 20 bini ithal olmak üzere toplam 100 bin araç satmayı hedeflediklerini ve 160 bin araçlık üretimin 83 binini ihraç etmeyi öngördüklerini kaydetti. Avesani, üretimi artırmak amacıyla 650 kişilik yeni bir istihdamın söz konusu olduğunu kaydetti.
       
’AB İLE ENTEGRASYON OLUMLU’
       Tofaş CEO’su Diego Avesani, geçen yıl otomotiv sektöründe yaşanan patlama ile 2004 yılının yeniden bir büyüme yılı olacağını ve toplam pazarın 700 bin araca yaklaşacağını ifade etti.
       Avesani, tüketici kredi faizlerindeki düşüş, ödeme vadelerinin uzaması ve hurda araç indirimi gibi koşulların tüketiciyi otomobil almaya yönelttiğini söyledi. Türkiye’nin AB üyeliğini “geri dönüşü olmayan bir süreç” olarak niteleyen Avesani gümrük duvarlarının yıkılmasından sonra yükselen otomotiv ithalat ve ihracatının Türk otomotiv sektörünün Avrupa’ya entegrasyonunu sağladığını ve tüketicinin geleceğe olan güvenini güçlendirdiğini savundu.
       
FİAT-TOFAŞ AYRIMI
       Tofaş CEO’su Diego Avesani, Tofaş’ın otomotiv sektöründeki sağlam ve köklü pozisyonunu vurgulayarak, Fiat’ın, dünyada 3 ülkeye, Brezilya, Çin ve Türkiye, odaklandığını belirtti.
        “Tofaş, Fiat açısından Türk pazarında giderek daha da önemli bir yere sahip olmaktadır” diyen Avesani, 2004 yılında Tofaş-Fiat ayrımını ve marka imajını işleyen reklam kampanyası düzenleyeceklerini söyledi.
       Avrupa’da yılın otomobili seçilen Panda’nın Mayıs’da Türkiye’de satışına başlanacağını belirten Avesani, yenilenmiş Stilo’nun ve diğer yeni model Idea’nın kısa süre içinde pazarda yerini alacağını ifade etti. Avesani, Alfa Romeo’ların yenilenmiş modellerini de pazarlamaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.
       
       
       
    TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor  
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları