Home page
Haber Menüsü


2005 Cobalt Sedan
Chevrolet 23 bayi ile Türk pazarında
Dünya otomotiv devi GM’nin markası Chevrolet, Türk pazarına giriyor. Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Fahrni, bu yıl 7-10 bin araç satışı hedeflediklerini belirterek, 23 olan bayi sayısını da 35’e çıkarmak istediklerini söyledi.
İstanbul
AA
    12 Şubat 2004—  Dünyanın en büyük otomobil üreticisi General Motors’un Opel ve Saab markalarından sonra, 3. markası Chevrolet de Türkiye pazarında hizmet vermeye başladı. General Motors, 1950-1960’lı yıllarda, özellikle yerli üretimden önce yurtdışından gelen Chevrolet otomobillerinin ağırlığının bulunduğu Türkiye’ye resmi olarak Chevrolet markasını ilk defa bu kez getiriyor. Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Peter Fahrni, bu yıl için 7 ila 10 bin araç satmayı, 23 tane olan bayi ağlarını da 35-36’ya çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.  

   
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Chevrolet’in tanıtım toplantısında konuşan Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Peter Fahrni, Chevrolet Türkiye şirketinin Aralık ayında kurulduğunu belirterek, “Chevrolet Türkiye, İzmir Torbalı’da odaklanmış kurulu bir şirket olacaktır. Hem Opel hem de Saab ile ortak çalışmalar yürütecektir” dedi. Ürünleri, kaliteli ve uygun ekonomik fiyatlarla sunacaklarını anlatan Fahrni, “Oldukça güvenliyiz. Ve cesur bir şekilde kararlı adımlarla ilerliyoruz. Türkiye’ye, otomobil endüstrisi için oldukça üst standartlarda kararlılıkla geldik” dedi.
       
“TÜRKİYE’NİN POTANSİYELİ BÜYÜK”
       General Motors’un Avrupa’da Satış, Pazarlama ve Satış Sonrasından Sorumlu Başkan Yardımcısı Jonathan Browning de, Türkiye’de otomotiv sektörü için gelişmenin olabileceği bir ortam bulunduğunu söyledi. Türkiye’deki pazarın kendileri için en önemli büyüme alanlarından biri olduğunu vurgulayan Browning, “Geçen yıl Opel ve Saab markalarımızda yüzde 170’lik bir büyüme gördük. General Motors pazar payı, Türkiye tarihinde ilk defa yüzde 9’a yükseldi. Bundan daha da güçlü bir şekilde büyümek istiyoruz” diye konuştu.
       Jonathan Browning, Chevrolet’in çok büyük büyümeyi temsil eden bir pazar için ideal araçlar olduğunu ifade ederek, “Türkiye, 70 milyona yaklaşan nüfusuyla bütün satışlarımız için muazzam potansiyel sağlıyor. Türkiye’de Chevrolet markasıyla ilgili çok şey bekliyoruz” şeklinde konuştu.
       
23 BAYİ HİZMET VERECEK
       Satış, servis, yedek parça hizmeti sunan 23 bayi ile hizmet verecek Chevrolet’nin ürün gamında 5 kapılı Kalos HB ve 4 kapılı sedan versiyonları, 4 kapılı Lacetti sedan, Rezzo ve Evanda yer alıyor. Tasarımları ünlü İtalyan tasarımcıları Giugiaro ve Pininfarina tarafından yapılan Chevrolet, satış sonrası 3 yıl ya da 100 bin kilometre mekanik garanti veya yolda yardım hizmeti sunuyor.
 
       
    TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor  
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları