Home page
Haber Menüsü


Taşıma şirketlerinin Türkiye tanıtımı sürüyor
DHL, Fedex ve Express Kargo’dan sonra UPS de, Türkiye’nin tanıtımı için bir kampanya başlattı.
İstanbul
AA
13 Şubat— Kargo taşımacılığı şirketlerinin Türkiye’nin tanıtımı için başlattığı kampanyalara bir yenisi eklendi. ABD merkezli UPS de, DHL Türkiye’nin “Buy Now From Turkey” (Şimdi Türkiye’den Alın), Fedex Türkiye Ofisi ve Express Kargo’nun “Made in Turkey” adlı kampanyalarının ardından, Türkiye’nin tanıtımı için harekete geçti.

   
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Olası savaşın Türk turizmine etkisi nedeniyle Türkiye’nin tanıtımının daha fazla önem kazanması gerekliliğini düşünen UPS, ihracatçılar ve Turizm Bakanlığı ile çalışmalar yaparak, Türkiye tanıtım kolileri hazırladı.
       Hergün Türkiye’den dünyanın çeşitli ülkelerine binlerce koli gönderen UPS, gönderilerinin dört bir tarafında, Turizm Bakanlığı’ndan edindiği Türkiye’nin tarihi ve turistik yerleri ile medeniyet ve kültürünü yansıtan görüntülere yer verdi.
       UPS Türkiye Genel Müdürü Haluk Ündeğer, binlerce koli ile en azından 10 bin kişinin Türkiye fotoğraflarını görme şansı elde edeceğini ifade ederek, şunları kaydetti:
       “Bir kolinin alıcısına ulaşana kadar toplama-aktarma merkezlerinde ve alıcı ofisinde birkaç kişi tarafından görülebileceğini varsayarsak, hergün gönderdiğimiz binlerce koli ile 10 binlerce insana Türkiye’yi tanıtacağız. Bu insanlar arasında görüntüleri beğenip gelmek isteyenler olacaktır, gelemeyenler de daha sonrası için Türkiye’yi programlarına alabilecektir.”
       Ündeğer, UPS’in ilk defa bir ülkenin tanıtımı için böyle bir kampanya düzenlediğini vurgulayarak, bu kampanyanın, maliyetlerinde yüzde 20’lik bir artışa neden olduğunu ancak maliyet artışından ürkmediklerini ifade etti.
       
İHRACAT ARTINCA UPS DE BÜYÜDÜ
       Sektörün, kriz dönemini büyüyerek geçirdiğini bildiren Haluk Ündeğer, TİM verilerine göre Ocak ayında yüzde 41.1 olarak gerçekleşen ihracattaki büyümeye paralel, UPS’deki büyümenin de geçtiğimiz ay yüzde 54 olduğunu söyledi.
       Türkiye’de 15 yıldır bulunan UPS’in 2002 yılını iyi bir şekilde kapattığını dile getiren Ündeğer,
       “Sonuçlar, beklentimizin, planladığımızın daha üzerindeydi. Bizdeki rakamlar Türkiye’deki ekspres pazarında birinci olduğumuzu gösteriyor ve pazar payı olarak piyasanın yüzde 35’ine sahibiz” diye konuştu.
       Ündeğer, Türk ihracatçısına daha iyi hizmet verebilmek amacıyla kısa bir süre sonra UPS’de 2 yeni servisin devreye gireceğini, yatırım yapmaya devam edeceklerini söyledi.
       Dünyada olduğu gibi Türkiye’de de her zaman pazar liderliğini korumak istediklerini ifade eden Ündeğer, UPS Türkiye’ye önem verildiğini ve şirketin, başarılarından ötürü UPS tarafından ödüllendirildiğini bildirdi.
       Türkiye’nin, UPS içinde sevilen, hoşgörüyle bakılan ve büyümesi ilgiyle izlenilen bir ülke konumunda olduğunu anlatan Ündeğer, Türkiye’de 35 yerde bulunduklarını kaydetti. Ündeğer, “Şimdiye kadar ihracat potansiyelinin arttığı yerlere gidiyorduk ama artık servis vermediğimiz, ihracat potansiyelinin pek çıkmadığı, sanayinin fazla olmadığı şehirlere de gitmeyi planlıyoruz. Bu yıl 7 şehir planlıyoruz. Önce biz gideceğiz, sonra oraların gelişmesini bekleyeceğiz” diye konuştu.
       
    TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor  
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları