Home page

Haber Menüsü


Altay’da Yesiç istifa etti
Süper Lig ekiplerinden Altay’da, teknik direktör Miodrag Yesiç, görevinden istifa ettiğini açıkladı. Miodrag Yesiç, siyah-beyazlı takıma istediği takviyelerin yapılmadığını söyledi.
İzmir
AA
8 Ağustos— Altay’ın kadrosunda bulunan tüm oyuncuların iyiniyetle çalıştığını ancak Süper Lig’de takımın tutunması için takviyenin zorunlu olduğunu kaydeden Yesiç, “Takıma geçen yıl ligden düşmüş Aydınsporlu oyunculardan takviye yapmak istiyorlar. Örneğin Kürşat, gelecek vaat eden bir oyuncu olabilir ama yeterli değil. İstifam yönetimin toparlanması için ve gerekli takviyelerin yapılması için bir uyarı” dedi.

   
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Yönetim kurulu üyelerinin, teknik direktör Miodrag Yesiç’i ikna etmeye çalıştıkları öğrenilirken Yesiç, “Kararımdan dönmeyeceğim” diye konuştu.
       Kulüp profesyonel futbol şubesi sorumlusu Saadettin Ünlü ise, “Batroviç’in lisansının yetişmemesi Yesiç’in biraz canını sıkmış. Ben onu ikna etmek için uğraşacağım” diye konuştu.
       
YESİÇ SON ANTREMANINDA
       Altay’da teknik direktörlük görevinden istifa eden Miodrag Yesiç, “Kararım nihaidir, istifa ettim” dedi. İstifa kararını açıklayan Yesiç, kulüp binasına gelerek son kez siyah-beyazlıların akşam yaptığı antrenmana katıldı. Antrenman sonunda futbolcular ile vedalaşan Yesiç, oyunculara başarılar diledi.
       
“KIRGIN DEĞİLİM”
       Antrenmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Yesiç, “Kararım nihaidir, istifa ettim” diye konuştu.
       Göreve geldikten sonra yönetim kurulu üyeleri ile yaptıkları görüşmelerde, kadroya 7-8 oyuncu takviyesi istediğini, ancak transferlerin hiçbirinin yapılmadığını kaydeden Yesiç, “Hiç kimseye kırgın değilim. Yöneticilerin kapasiteleri bu kadar. İstifa ederek yöneticileri değil, camiayı da bir Altaylı olarak uyarmak istedim. Altay’ı güzel günler beklemiyor. Yönetimi yapabilecek kişiler gelsin. Geç alınmış bir karar değil. Hep bekledik ama bir şey yapılmadı. Takım da durumdan memnun değil. Nasıl 3 gün sonra Süper Lig maçı oynayacak...” dedi.
       
TAKIMIN BAŞINDA ZAFER BİLGETAY OLACAK
       İstifa kararını değerlendiren asbaşkan Tansel Önder ise Yesiç’in aldığı bu kararla futbolculara güvenmediğinin ortaya çıktığını ileri sürerek, “Bu oyuncular Diyarbakır maçında kendilerini gösterecekler” diye konuştu.
       Öte yandan, Diyarbakırspor maçı öncesinde oyunculara alacaklarının dağıtıldığı, galibiyet priminin 1 milyar lira olarak belirlendiği ve takımın başında altyapı antrenörlerinden Zafer Bilgetay’ın olacağı öğrenildi.
       
 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Spor Kapak | Futbol | EURO2000 | World2000 | Basketbol | NBA | Formula1 | Motor Sporları
Tenis | Olimpiyat | Diğer | Foto Galeri | Yardım | Araçlar | Arama |Bize Yazın
Reklam | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları