|
|
|||||
![]() |
| Yönetim kurulu üyelerinin, teknik direktör Miodrag Yesiçi ikna etmeye çalıştıkları öğrenilirken Yesiç, Kararımdan dönmeyeceğim diye konuştu. Kulüp profesyonel futbol şubesi sorumlusu Saadettin Ünlü ise, Batroviçin lisansının yetişmemesi Yesiçin biraz canını sıkmış. Ben onu ikna etmek için uğraşacağım diye konuştu. YESİÇ SON ANTREMANINDA Altayda teknik direktörlük görevinden istifa eden Miodrag Yesiç, Kararım nihaidir, istifa ettim dedi. İstifa kararını açıklayan Yesiç, kulüp binasına gelerek son kez siyah-beyazlıların akşam yaptığı antrenmana katıldı. Antrenman sonunda futbolcular ile vedalaşan Yesiç, oyunculara başarılar diledi. KIRGIN DEĞİLİM Antrenmanın ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Yesiç, Kararım nihaidir, istifa ettim diye konuştu. Göreve geldikten sonra yönetim kurulu üyeleri ile yaptıkları görüşmelerde, kadroya 7-8 oyuncu takviyesi istediğini, ancak transferlerin hiçbirinin yapılmadığını kaydeden Yesiç, Hiç kimseye kırgın değilim. Yöneticilerin kapasiteleri bu kadar. İstifa ederek yöneticileri değil, camiayı da bir Altaylı olarak uyarmak istedim. Altayı güzel günler beklemiyor. Yönetimi yapabilecek kişiler gelsin. Geç alınmış bir karar değil. Hep bekledik ama bir şey yapılmadı. Takım da durumdan memnun değil. Nasıl 3 gün sonra Süper Lig maçı oynayacak... dedi. TAKIMIN BAŞINDA ZAFER BİLGETAY OLACAK İstifa kararını değerlendiren asbaşkan Tansel Önder ise Yesiçin aldığı bu kararla futbolculara güvenmediğinin ortaya çıktığını ileri sürerek, Bu oyuncular Diyarbakır maçında kendilerini gösterecekler diye konuştu. Öte yandan, Diyarbakırspor maçı öncesinde oyunculara alacaklarının dağıtıldığı, galibiyet priminin 1 milyar lira olarak belirlendiği ve takımın başında altyapı antrenörlerinden Zafer Bilgetayın olacağı öğrenildi. | ||||
|
|||||||
| Spor Kapak | Futbol | EURO2000 | World2000 | Basketbol | NBA | Formula1 | Motor Sporları Tenis | Olimpiyat | Diğer | Foto Galeri | Yardım | Araçlar | Arama |Bize Yazın Reklam | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||