Home page
Haber Menüsü


Sanko, Nestle’yle suda ortak oldu
Sanko Holding Başkanı Konukoğlu, su konusunda Nestle’yle işbirliğinin yabancı sermaye girişinin yapılabildiğini göstermek üzere yapıldığını söyledi.
İstanbul
AA
30 Nisan— Sanko Holding Yönetim Kurulu Başkanı Abdülkadir Konukoğlu, su konusunda işbirliğine gittikleri Nestle firmasıyla kar amaçlı değil, Türkiye’ye yabancı sermaye girişi yapılabildiği imajını vermek için ortak olduklarını söyledi.

   
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  Nestle ve Sansu ortaklığında piyasaya sunulan Nestle Pure Life sularının tanıtımının yapıldığı toplantıda konuşan Sanko Holding Başkanı Konukoğlu, tekstil, ambalaj, inşaat, iletişim, sigorta, sağlık ve gıda gibi 7 sektörde faaliyet gösterdiklerini hatırlattı.
       Gıda sektörüne Sansu ile girdiklerini belirten Konukoğlu, Nestle firmasıyla Sansu’nun ekonomik krize rağmen 2001 yılında ortak olduklarına değinerek, amaçlarının Türkiye’ye yabancı sermayenin girebildiğini göstermek olduğunu vurguladı.
       Bu gibi girişimlerle, dünyadaki diğer firmaların da Türkiye’ye yatırım yapılabildiğini göreceğine ve çekinmeden Türk piyasasına girebileceklerine işaret eden Konukoğlu, şu andaki en büyük hedeflerinin petrokimya alanına girmek olduğunu açıkladı.
       Konukoğlu, “Dünyada ihracat biter ve Merih’e, yıldızlara ihracat başlarsa oraya da talibiz” sözleriyle esprili şekilde hedef büyüklüklerini ifade etti.
       
TÜRKİYE PAZARI ÇOK BÜYÜK
       Nestle Waters’ın Bölge Başkanı Amine Abboud ise Türkiye’deki ambalajlı su pazarının kendileri için çok önemli olduğunu belirterek, “Çünkü bu piyasa, hem dünyanın en büyüklerinden biri hem de Avrupa, Asya ve Ortadoğu piyasalarına açılan en büyük kapı” dedi.
       Dünyada ilk kez 1999 yılında Pakistan’da satışa sunulan Nestle Pure Life’in şu anda Çin, Hindistan, Ürdün, Tayland, Filipinler, Lübnan, Özbekistan, Arjantin ve Meksika’da satıldığını anlatan Abboud, Nestle Pure Life’ın Uludağ kaynak suyundan en son teknoloji ve kalite kontrolü kullanılarak şişelendiğini bildirdi.
       Abboud, Nestle Pure Life’ın 0.5, 1.5 ve 5 litrelik pet şişelerle piyasaya sunulduğunu, ayrıca 19 litrelik damacanalarla ev ve ofislere servis yapıldığını kaydetti.
        Dünyada çok büyük rakipleri olduğuna işaret eden Abboud, “10 yıl sonraki hedeflerimiz dünyada 1 numaralı marka olmaktır” dedi.
       Sansu Genel Müdürü Guy Bani ise Nestle Pure Life’ın Türkiye’de üretilen uluslararası bir marka olduğuna dikkat çekerek, Türk damak tadına uygun, sağlıklı, güvenilir, kolay temin edilebilir, farklı ambalajlı ve uygun fiyatlı üretimlerle kaliteyi en yüksekte tutmayı hedeflediklerini bildirdi.
       Nestle Pure Life’ın tanıtımı için Burak Hakkı ve Sema Şimşek’in sunduğu “ideal su” temalı dans gösterisinin ardından Nestle ve Sanko ailesi, Nestle Pure Life sularını içerek ortaklıklarını kutladılar.
       
   
MSNBC News İMKB'DEN ŞİRKET HABERLERİ
MSNBC News İMKB şirketlerinin 2001 bilançoları
MSNBC News İBS-NTVMSNBC'den İMKB verileri ve şirket profilleri
TOP5 Bankaların kara tahtaları siliniyor
 
     
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları