|
|
|
Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Atasoy, serginin açılışında yaptığı konuşmada, ilanların ekonomik ve toplumsal tarihin aynası olduğunu söyledi.
Türkiyenin içinde bulunduğu ekonomik koşullarda alışveriş yapılması gerektiğine dikkat çeken Atasoy, bu nedenle düzenlenen indirim kampanyalarının tüketicilere duyurulması için en iyi aracın reklam olduğunu ifade etti. Reklamcılar Derneği ve Reklamcılık Vakfı tarafından düzenlenen sergiyi, Atasoy, Türkiyenin ilk reklam ajansı olan İlancılık Reklam Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı İzidor Barouh ve Orhan Koloğlu birlikte açtılar.
Sergide, kullanım hakkı Reklamcılar Derneğine ait olan ilk el ilanından eski Türkçe ve resimli ilanlara kadar 80 reklam materyali yer alıyor. Bu arada, dernek tarafından Orhan Koloğluna hazırlatılan Reklamcılığımızın İlk Yüzyılı isimli kitap da sergiyle birlikte satışa sunuldu. Sergi, 23 Aralıka kadar gezilebilecek.
|
|