|
Hızlı tren projesi yeniden gündemde |
|||
Ulaştırma Bakanı Oktay Vural, yapımına 25 yıl önce başlanan ancak henüz tamamlanamayan Ayaş Tünelinde incelemelerde bulundu. 110 MİLYON DOLAR DAHA Bugüne kadar 315 milyon dolarlık harcama yapılan projenin bitirilmesi için 110 milyon dolara daha ihtiyaç duyulurken, Bakan Vural zemin etüdü yapılmayan projenin, başlangıç ve bitiş yerlerinin belirlenemediğini söyledi. Bakan Vural, projenin bu şartlarda bitirilmesinin mümkün görünmediğini belirterek, Son beş yılı dikkate aldığınızda yılda 1milyon 100 bin dolar civarında bir ödenek verilmiş. Bu ödeneklerle devam edeceksek bu proje 50 yılda biter dedi. Projeye 2002 yılı yatırım programından kaynak ayırıp ayırmamayı belirlemeye çalıştıklarını söyleyen Vural, projenin ilk ayağını oluşturan Sincan - Çayırhan kesiminin kullanım planına ilişkin bilgi verdi. KREDİ TEKLİFİ HAZİNEYE VERİLDİ Projenin rehabilitasyonuna ilişkin bilgi veren Vural, şöyle konuştu: Türkiye, Ankara - İstanbul arasını 4 saate indirecek olanaklara sahiptir. Bu uzak değil. Gerçekleştireceğiz. 403 milyon dolarlık kredi tekliflerini Hazineye sunduk. Öncelikle projenin etüdünü tamamlamak ve yapılanların deforme olmaması için çalışacağız. Ayrıca, Beypazarındaki trona rezervlerinin pazara taşınması için,kullanılabilir mi diye araştırma yapıyoruz. | ||||
Bankaların kara tahtaları siliniyor | |||
|
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler | Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları |
|||||||||||||||||