| | | Uzmanlar ortaklığın, Coca-Colanın asitsiz içecek pazarındaki payını artırma planının bir parçası olduğunu belirtiyor. Coca-cola yetkilileri, ortak olarak üretilen ilk içeceklerin, Minute Maid birimi tarafından üretilip, Disney markasıyla piyasaya sürüleceğini ve yeni içecek kutularında, Disneyin ünlü çizgi film karakterleri Mickey Mouse ve Winnie the Poohnun bulunacağını belirtti.
Minute Maid Sözcüsü Dan Schafer, ürün ambalajlarında Disney karakterlerini kullanarak, çocukların dikkatini çekmeyi planladıklarını kaydetti. Schafer, ortaklık sayesinde, önümüzdeki 4 yılda yaklaşık 200 milyon dolarlık bir kazanç beklediklerini söyledi.
Analistler, Coca-Cola firmasının yeni ortaklıklarıyla, asitsiz içecek pazarında Pepsi ile daha iyi rekabet edebilmeyi planladığını öngörüyor. Coca-Cola, geçen hafta da, Procter & Gamblela 4 milyar dolarlık bir ortaklığa giderek, bir meyve suyu ve çerez şirketi kuracağını açıklamıştı.
Coca-Cola, P&G ile ortaklığa gidiyor
Son yapılan araştırmalar, ABDdeki asitsiz içecek pazarının geçtiğimiz yıl, yüzde 9.6lık bir büyüme gösterdiğini ortaya koyuyor. Coca-Colanın, büyüyen pazarda, her yaş grubundan müşteri elde etmeye çalıştığı kaydediliyor. | |