Home page
Haber Menüsü


CRM gurusu Goldenberg İstanbul’da  
  CRM konusunda önemli isimlerden biri olan Barton Goldenberg CRM Institute Turkey tarafından düzenlenen ‘Guru Seminerleri’ kapsamında İstanbul’a geliyor.

 
   26 Şubat—  Kurumlarda müşteri seçimi, müşteri edinme, müşteri koruma ve müşteri derinleştirme konularını ele alan, bir iş yapış stratejisi olarak tanımlanan CRM konusunda, dünyayı etkileyen önemli isimlerden biri olan Barton Goldenberg 28 Şubat 2001 tarihinde Çırağan Sarayı’nda bir konferans vermek üzere İstanbul’a geliyor. 

   
 
       
    MSNBC News CRM'yi en iyi manav uyguluyor
MSNBC News 'CRM artık rekabetin temel şartı'
MSNBC News Neden CRM?
MSNBC News CRM KAVRAMLARI SÖZLÜĞÜ
 
NTVMSNBC Reklam  
 

  CRM Magazine tarafından, Müşteri İlişkileri Yönetimi konusunda “Dünyayı en çok etkileyen 10 kişi” arasında gösterilen Goldenberg, çağdaş Türk işletmelerine rekabet güçlerini arttıracak önemli silahlar sunuyor. Konferans’ta, İnsan, proses ve teknolojinin entegrasyonu hakkında bilgiler verecek olan Goldenberg, CRM otomasyonunun yarattığı artı değerleri de inceliyor.
       CRM projeleri yürütmekte olan veya CRM projelerine başlamayı planlayan kurumlar için, kritik başarı faktörlerinin inceleneceği konferansta, başarılı implementasyonlarda en önemli unsurlar olarak kabul edilen 10 anahtar nokta ele alınıyor.
       Seminer ile ilgili ayrıntılı bilgiye www.crminturkey.com adresinden ulaşılabilir.
       
BARTON GOLDENBERG KİMDİR?
       Tüm dünyada referans olarak kabul edilen “The Guide to CRM Automation” kitabının yazarı olan Barton Goldenberg, New York borsası, Abbey National, Lucent Technologies, McGraw-Hill gibi dünya çapındaki bir çok CRM projesine imza attı.
       CRM bilincinin yaygınlaşmasında ön saflarda yer almış olan Goldenberg in yazıları 10’dan fazla dergide sürekli olarak yayınlanıyor. CNBCde sürekli programlar yapıyor.
       ABD, Asya ve Avrupa nın bir çok ülkesinde vermekte olduğu konferanslar ve çokuluslu şirketlerde yürütmekte olduğu çalışmalar, Goldenberg’i dünyanın en önemli CRM uzmanlarından biri haline getirdi.Goldenberg, Türkiye deki CRM sektörü için de farklı çalışmalar yaptı.
       Enstitü ile birlikte Türk işletmelerinin özelliklerini,insanlar arası ilişkilerin yapılarını inceledi. Dünyada olup bitenlerin Türk işletmelerine olası izdüşümlerini hazırladı.
 
 
  NTVMSNBC KULLANICILARININ TOP 10'u  
 

Bu haberi diğer okuyucularımıza tavsiye eder misiniz?
hayır   1  -   2  -   3  -   4  -   5  -  6  -  7  kesinlikle

 
   
 
 
NTVMSNBC   NTVMSNBC 'ye iyi erisim için
Microsoft Internet Explorer
Windows Media Player   kullanın
 
   
  Ana Sayfa | Güncel | Dünya | Ekonomi | Sağlık | Yaşam | Teknoloji | Kültür & Sanat | Spor | Hava Durumu | Haber Özetleri | Arama | NTVMSNBC Hakkında | Yardım | Spor Yardım | Tüm Haberler |
Araçlar | NTVMSNBC Reklam Seçenekleri | Hukuki Şartlar & Gizlilik Hakları